Αναμφίβολα η γυμναστική είναι πολύ σημαντική για την υγεία και την ευεξία του σώματος, αλλά πολλές γυναίκες δεν θέλουν να μπουν σε μία τέτοια διαδικασία. Τα καλά νέα είναι πώς πολλές συνήθειες μπορούν να βοηθήσουν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού χωρίς γυμναστική.

Οι συνήθειες αυτές μπορούν να είναι σε οποιοδήποτε τομέα της ζωής μας. Από τον τρόπο που δουλεύουμε μέχρι την διατροφή μας το να ενισχύσουμε τον μεταβολισμό μας γίνεται πιο εύκολο και μπορεί να μας βοηθήσει ακόμα και στην απώλεια βάρους όλο το 24ωρο χωρίς να κουραστούμε.

Τρόποι για ενεργοποίηση του μεταβολισμού χωρίς γυμναστική!

1. Πίνοντας νερό

Το ότι πρέπει να πίνουμε περίπου δύο λίτρα νερό την ημέρα είναι πλέον πασίγνωστο. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζεις είναι ότι με δύο ποτήρια παγωμένο νερό όταν ξυπνάς το πρωί, μπορείς να κάνεις το σώμα σου να ξυπνήσει αμέσως! Μάλιστα Γερμανοί επιστήμονες ανακάλυψαν πώς 6 ποτήρια κρύο νερό την ημέρα κάνουν το σώμα να καίει περισσότερες θερμίδες προσπαθώντας να φέρει το νερό στην θερμοκρασία του σώματος μας. Αυτό έχει αποτέλεσμα να ενισχύεται ο μεταβολισμός περίπου κατά 50 θερμίδες την ημέρα.

2. Δούλεψε στο laptop όρθια

Οι καθιστικές δουλειές γραφείου κάνουν το σώμα πιο αδύναμο γιατί δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε κανένα από τους μύες μας. Τοποθέτησε το λάπτοπ σου σε ένα ψηλό τραπέζι και κάνε κάποιες ώρες εκεί την δουλειά σου σε όρθια θέση. Το να στεκόμαστε αντί να καθόμαστε ενεργοποιεί τον μεταβολισμό.

3. Κάνε ντους με εναλλαγές στο νερό

Το να αλλάξεις την θερμοκρασία του νερού όταν κάνεις ντους αρκετές φορές θα αναζωογονήσει το κυκλοφορικό σου σύστημα με αποτέλεσμα ένα αίσθημα χαλάρωσης που θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς καλύτερα. Ο σωστός ύπνος με την σειρά του θα βοηθήσει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού χωρίς γυμναστική.

4. Κάνε ένα πρόγραμμα ύπνου

Ο σωστός ύπνος είναι απαραίτητος για την σωματική και την ψυχική υγεία. Όταν κοιμόμαστε καλά δείχνουμε και νιώθουμε τέλεια. Με τον καλό ύπνο θα δεις διαφορά στην διάθεση, το δέρμα αλλά και την σιλουέτα σου.

5. Φάε πιο πικάντικα φαγητά

Οι καυτερές πιπεριές έχουν συνδεθεί με την καταπολέμηση της παχυσαρκίας γιατί αυξάνουν την ενέργεια και την καύση λίπους. Η θερμότητα που δημιουργούν στο γαστρεντερικό σύστημα βοηθά το σώμα να αποθηκεύει λίπος σωστά, βελτιώνει την πέψη και βοηθά να νιώθεις ένα αίσθημα κορεσμού. Παρόμοιες ιδιότητες έχει το πιπέρι καγιέν που περιέχει επίσης βιταμίνες C και A.

7. Χρησιμοποίησε κανέλα στα φαγητά

Η κανέλα είναι ένα μπαχαρικό που ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, και έχει τέλειο άρωμα. Επίσης ισορροπεί το σάκχαρο στο αίμα, βοηθά στις κράμπες και την ναυτία. Ακόμα είναι μία τέλεια επιλογή για την μαγειρική αλλά και για τον καφέ ή το τσάι.

8. Φάε σκόρδο

Το σκόρδο είναι ένα φάρμακο της φύσης αλλά μπορεί να βοηθήσει και τον μεταβολισμό μας. Μειώνει την γλυκόζη στο αίμα και την πείνα, και κτίζει ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα! Το σκόρδο μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε πολλά πιάτα γιατί δίνει πιο έντονη γεύση στα φαγητά.

9. Φάε γκρέιπφρουτ

Το φρούτο αυτό περιέχει ένα ένζυμο που βοηθά στο κάψιμο λίπους και επίσης περιέχει βιταμίνες C και A που αποδεδειγμένα βοηθούν το δέρμα και μειώνουν ακόμα και τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια. Το γκρέιπφρουτ είναι το τέλειο απογευματινό σνακ γιατί θα δώσει ενέργεια τις ώρες που ξεκινά το σώμα να κουράζεται από τις δραστηριότητες της ημέρας.

10. Προτίμησε τροφές με φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες διασπώνται δύσκολα και έτσι το σώμα καταβάλει μεγαλύτερη προσπάθεια για να τις επεξεργαστεί. Έτσι υπάρχει αυξημένη καύση θερμίδων ακόμα κι αν φας μία μακαρονάδα με μακαρόνια ολικής άλεσης!

11. Πιες πράσινο τσάι

Οι κατιχίνες του πράσινου τσαγιού κάνουν τον μεταβολισμό να “τρέχει”. Μάλιστα δύο κούπες πράσινο τσάι το πρωί μπορούν να επιταχύνουν τον μεταβολισμό σου κατά 90 θερμίδες. Ακόμα κι αν είσαι τύπος του καφέ μπορείς κατά τους καλοκαιρινούς μήνες να έχεις ένα μπουκάλι με πράσινο τσάι στο ψυγείο και να πιεις ένα ποτήρι κατά τη διάρκεια της μέρας. Ο συνδυασμός παγωμένου νερού και πράσινου τσαγιού θα κάνει ενεργοποίηση του μεταβολισμού χωρίς γυμναστική.

12. Φάε γιαούρτι

Το παραδοσιακό μας γιαούρτι περιέχει πρωτεΐνη και ασβέστιο και έτσι κάνει τον μεταβολισμό ταχύτατο. Μπορείς να αντικαταστήσεις κάποιο γεύμα με γιαούρτι με δημητριακά και φρούτα. Θα δεις έτσι σύντομα διαφορά και στην ζυγαριά σου.

13. Φάε σολομό

Ο σολομός είναι νόστιμος και πολύ υγιεινός. Ταιριάζει τέλεια με τις σαλάτες, τα τοστ αλλά και ως ένα κανονικό γεύμα γιατί είναι πλούσιος σε πρωτεΐνη και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Θεωρείται τέλειος για την επιτάχυνση του μεταβολισμού και την δίαιτα.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.