Η διατροφική αξία των φρούτων είναι μεγάλη καθώς είναι πολύ απαραίτητα για ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο αλλά και για έναν δυνατό οργανισμό. Επίσης γνωρίζεις και εσύ ότι τα φρούτα είναι πλούσιες πηγές βιταμινών. Εσύ, όμως, δεν αγαπάς πολύ τα φρούτα γι΄αυτό θες να βρεις τρόπους να τα εντάξεις στην ζωή σου ώστε να σου φαίνονται πιο απολαυστικά. Εμείς ξέρουμε πως θα σε βοηθήσουμε και έτσι θα σου αποκαλύψουμε όλα όσα μπορείς να κάνεις για να καταναλώνεις περισσότερα φρούτα.

Παρακάτω θα δεις 4 τρόπους για να αυξήσεις την κατανάλωση φρούτων, χωρίς να αισθάνεσαι πως πρέπει να το κάνεις ψυχαναγκαστικά και κάθε απόγευμα να κόβεις ένα μηλαράκι όπως σου έκανε σαν παιδί η μαμά σου.

Τι να κάνεις για να καταναλώνεις περισσότερα φρούτα;

  1. Φτιάξε smoothies: Τα smoothies είναι ένας πολύ ενδιαφέρον τρόπος να δοκιμάσεις τους γευστικούς συνδυασμούς φρούτων μαζί με γάλα ή και με γιαούρτι. Επέλεξε τα φρούτα της αρεσκείας σου βάλε τα στο μπλέντερ και χτύπησε τα καλά μαζί με γάλα ή γιαούρτι.
  2. Φτιάξε ζελέ: Δεν υπάρχει λόγος να παίρνεις έτοιμα φακελάκια ζελέ αφού μπορείς να φτιάξεις τον δικό σου με πρώτη ύλη τα φρέσκα φρούτα. Τα πολτοποιείς και η διαδικασία γίνεται ακόμα πιο απλή.
  3. Γρανίτες ή παγωτά: Χρησιμοποίησε το αγαπημένο σου φρούτο και φτιάξε την δική σου σπιτική γρανίτα ή το δικό σου παγωτό χωρίς πολλές θερμίδες και με έντονη γεύση. Ειδικά το Καλοκαίρι, θα γίνει ο αγαπημένος σου τρόπος να τρως φρούτα!
  4. Κομπόστες: Μπορείς να βράσεις τα φρούτα σου ακόμα και χωρίς ζάχαρη. Έτσι, θα δημιουργήσεις ένα γευστικό επιδόρπιο με πολύ λίγες θερμίδες ενώ παράλληλα θα αυξήσεις την κατανάλωση φρούτων.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.