Η μαυρισμένη επιδερμίδα είναι κάτι πού όλες θέλουμε να αποκτήσουμε το καλοκαίρι. Η αλήθεια είναι ότι το μαύρισμα σε όλες τις γυναίκες πηγαίνει πολύ. Κρύβει κάποιες ατέλειες, ανανεώνει το πρόσωπό μας και μας προσφέρει μια σοκολατένια λάμψη. Για να αποκτήσουμε το τέλειο μαύρισμα δεν αρκεί να περνάμε ατελείωτες ώρες στην παραλία και να γυρνάμε πλευρά κάθε μισή ώρα. Για λαμπερό και φυσικό μαύρισμα υπάρχουν κάποια μικρά μυστικά που μπορούμε να ακολουθήσουμε.

Μερικά από αυτά κρύβονται σε τροφές που αυξάνουν την μελανίνη και μπορούμε να τα προσθέσουμε στο καθημερινό μας διατροφολόγιο. Όχι μόνο θα σε βοηθήσουν να μαυρίσεις χωρίς να θέτεις την επιδερμίδα σου σε κίνδυνο, αλλά θα ενισχύσουν και τον οργανισμό σου. Περιέχουν βιταμίνες και ταυτόχρονα σε προστατεύουν από τις επιβλαβείς ακτινοβολίες του ήλιου. Ας ανακαλύψουμε μαζί ποιοι είναι αυτοί οι μικροί θησαυροί.

Απέκτησε φυσικό και λαμπερό μαύρισμα

Καρότα

Τα καρότα περιέχουν Β-καροτίνη που έχει την ικανότητα να αυξάνει την παραγωγή μελανίνης άρα και να βοηθά στη διαδικασία μαυρίσματος. Επίσης βοηθούν το δέρμα μας να παραμένει ενυδατωμένο και ελαστικό. Προσπάθησε να τα καταναλώνεις ωμά, καθώς διατηρούν όλες τις ωφέλιμες για τον οργανισμό ιδιότητες τους. Καθάρισε μερικά καρότα και τοποθέτησε τα στο ψυγείο σου, ώστε να έχεις όποτε θελήσεις ένα υγιεινό σνακ με ελάχιστε θερμίδες.

Βερίκοκα

Εκτός από τα καρότα και τα ταπεινά βερίκοκα περιέχουν Β-καροτίνη καθώς και λυκοπένιο. Όπως και τα καρότα, ενισχύουν και επιταχύνουν τη διαδικασία μαυρίσματος ενώ παράλληλα προσφέρουν στον οργανισμό και στο δέρμα αντιοξειδωτική δράση.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί, όπως και τα όσπρια, περιέχουν τυροσίνη. Η τυροσίνη είναι ακόμα μια ουσία που συμβάλλει στην παραγωγή της μελανίνης και έτσι μας βοηθά να μαυρίσουμε. Επίλεξε τους ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σου ωμούς και χωρίς επιπρόσθετο αλάτι και φτιάξε το δικό σου mix. Μπορείς να έχεις ένα σακουλάκι πάντα στην τσάντα και να το καταναλώνεις αντί για έτοιμα σνακ. Πρόσεξε μόνο μην το παρακάνεις γιατί περιέχουν αρκετές θερμίδες.

Πολύχρωμες πιπεριές

Οι πολύχρωμες πιπεριές είναι μια διατροφική βόμβα. Είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, θειαμίνη, βιταμίνη Β6, Β-καροτίνη και φυλλικό οξύ με την περιεκτικότητα τους σε νερό να φθάνει το 92%. Βοηθούν στο μαύρισμα, στην ενυδάτωση αλλά και σε ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα. Συνοδευσέ τες με λίγο ωμό ελαιόλαδο και ο οργανισμός σου θα απορροφήσει στο έπακρο όλα τα ευεργετικά αυτά συστατικά.

Αυγά

Καταναλώνοντας αυγά και κυρίως τους κρόκους βοηθάς την επιδερμίδα σου στη διαδικασία μαυρίσματος. Η βιταμίνη Α που περιέχεται στους κρόκους, μια σημαντική βιταμίνη για το δέρμα και την ικανότητα του να μαυρίσει, επιπλέον προσφέρει στο δέρμα αναγεννητικά αποτελέσματα. Προτίμησε βιολογικά ή από μικρές φάρμες αυγά, ώστε να είσαι σίγουρη για την προέλευση τους.

Σπανάκι

Το σπανάκι, που είναι ιδανικό πράσινο λαχανικό για μια ωραία καλοκαιρινή σαλάτα, βοηθά στην ενεργοποίηση της μελανίνης. Περιέχει επίσης βιταμίνες C,E, και Κ και έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε σίδηρο. Ιδανικός φίλος του οργανισμού μας για την σωστή λειτουργία του νευρικού μας συστήματος αλλά και του εντέρου.

Μπορεί ο καιρός να μας χάλασε τα σχέδια τις προηγούμενες μέρες, αλλά όλα δείχνουν ότι δεν θα αργήσουμε να βγούμε στις παραλίες. Όλα τα παραπάνω τρόφιμα θα σε βοηθήσουν να ενισχύσεις το μαύρισμα και να αποκτήσεις λαμπερή επιδερμίδα. Μην ξεχνάς την προστασία σου από τον ήλιο, βάζοντας πρώτα στην τσάντα σου αντιηλιακό και καπέλο. Απέφυγε να εκτίθεσαι απευθείας στον ήλιο κατά τις μεσημβρινές ώρες και ετοιμάσου να υποδεχτείς επιτέλους το καλοκαίρι!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.