Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας γι΄αυτό θα πρέπει να είσαι προσεκτική! Ποια είναι τα τρία υλικά στο πρωινό που θα κάνουν τη διαφορά αν θέλεις να χάσεις το λίπος στην κοιλιά;

Γιατί αν θέλεις να χάσεις το λίπος στην κοιλιά, θα πρέπει να δώσεις προσοχή στη διατροφή σου, να γυμνάζεσαι τακτικά και φυσικά να αποφεύγεις τη ζάχαρη.

Αλλά ένα από τα πράγματα που μπορεί να επηρεάζουν την πρόοδό σου και την προσπάθειά σου, είναι το πρωινό. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να λαμβάνεις το πρωινό σου κι αυτό θα πρέπει να είναι προσεκτικά επιλεγμένο.

Αρχικά, ξέχνα την περίπτωση να μην φας πρωινό, όσο κι αν βιάζεσαι! Αν το σώμα σου δεν έχει τροφή για αρκετές ώρες, τότε αντιλαμβάνεται αυτήν την παρατεταμένη έλλειψη τροφής με άγχος. Αυτό μπορεί να διεγείρει την απελευθέρωση της κορτιζόλης, προκαλώντας αύξηση του σακχάρου στο αίμα και απελευθέρωση της ινσουλίνης. Με τη ζάχαρη να εισέρχεται γρήγορα στα κύτταρα, το αποτέλεσμα είναι…  λίπος ειδικά γύρω από την κοιλιά.

Φυσικά, δεν μπορείς να φας ό,τι θέλεις για πρωινό. Είναι αναγκαίο να αποφύγεις τη ζάχαρη και τα επεξεργασμένα σιτηρά. Οι απλοί υδατάνθρακες, όπως τα δημητριακά, έχουν μόνο ένα γραμμάριο ή δύο ίνες, το οποίο αναμφισβήτητα δεν θα σε αφήσει ικανοποιημένη ενώ ταυτόχρονα γεμίζεις το σώμα σου σάκχαρα και στη συνέχεια τα αποθηκεύεις ως λίπος.

Ποια είναι τα τρία υλικά στο πρωινό για την απώλεια λίπους στην κοιλιά;

Φασόλια

Μα θα μου πεις… θα φάω φασόλια για πρωινό; Τα φασόλια περιέχουν το τέλειο πακέτο ινών και πρωτεϊνών με υδατάνθρακες και είναι μια εξαιρετική επιλογή.

υλικά στο πρωινό

Μπορείς να τα προσθέσεις στην ομελέτα σου, να τα ανακατέψεις σε ένα smoothie ή στο hummus και να τα αλείψεις πάνω απ’ το ψωμάκι του τοστ. Ένα μισό φλιτζάνι φασόλια σου παρέχει επτά γραμμάρια πρωτεΐνης και πέντε γραμμάρια ίνες.

Ξηροί καρποί

Το δεύτερο «θαυματουργό» προϊόν είναι οι ξηροί καρποί. Οι ξηροί καρποί είναι επίσης, μια τέλεια πηγή πρωτεϊνών και ινών. Μάλιστα, μια πρόσφατη έρευνα έδειξε πως οι άνθρωποι που κατανάλωναν μισή μερίδα επιπλέον, ξηρούς καρπούς ημερησίως πήραν λιγότερο βάρος μέσα σε τέσσερα χρόνια.

Eat your veggies

υλικά στο πρωινό

Είναι κάτι που ακούς να σου λένε από τότε που ήσουν μικρό παιδί. Ειδικά το σπανάκι περιέχει 28 γραμμάτια βιταμίνης C, η οποία μπορεί να μειώσει τις φλεγμονές, την πίεση του αίματος και την κορτιζόλη.

Πολύ περισσότερο, το σπανάκι είναι μια πολύ καλή πηγή μαγνησίου που επίσης, βοηθά στη ρύθμιση της ορμόνης του στρες. Σε γενικές γραμμές, οι ίνες στα λαχανικά και τα χόρτα είναι πρεβιοτικά, που σημαίνει ότι υποστηρίζουν τα καλά βακτηρίδια στα έντερά μας, καθώς τα πολλά κακά βακτήρια μπορούν να οδηγήσουν σε προβλήματα υγείας που μπορεί να περιλαμβάνουν την αύξηση βάρους.

Πώς, όμως, μπορείς να τα εντάξεις στη διατροφή σου; Μπορείς να βάλεις λίγο μαρούλι σε ένα υγιεινό τοστ που θα φτιάξεις, να προσθέσεις λίγο kale σε ένα muffin με αυγό ή σπανάκι σε ένα αλμυρό μπολ σιτηρών. Αυτοσχεδίασε και κράτα αυτό που απολαμβάνεις περισσότερο.

Photo: Pexels
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.