Αν είσαι από αυτούς που προσπαθούν να περιορίσουν την κατανάλωση της ζάχαρης, τότε οι διατροφολόγοι σου έχουν τη λύση. Ποιο είναι το ιδανικό γλυκαντικό αντί της ζάχαρης;

Η ζάχαρη είναι εθιστική και γι’ αυτό σου είναι και τόσο δύσκολο να την κόψεις. Ωστόσο, μόλις βρεις κάτι που να μπορείς να την αντικαταστήσεις, τότε έχεις λύσει σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημά σου.

Ποιο είναι το ιδανικό γλυκαντικό αντί της ζάχαρης; Το σιρόπι σφενδάμου. Το καθαρό σιρόπι σφενδάμνου παράγει ένα σωρό υγιείς θρεπτικές ουσίες, εκτός από τα φυσικά σάκχαρα. Γι’αυτό και διαφέρει σημαντικά από άλλα γλυκαντικά, γι’ αυτό και το αγαπάς πάνω απ’τα pancakes σου. Ωστόσο, με το σιρόπι σφενδάμου μπορείς να αντικαταστήσεις τη ζάχαρη και υπάρχουν πολλοί λόγοι για να το κάνεις.

Ποια είναι τα οφέλη;

Αντιοξειδωτικά

Καταναλώνεις φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς και φασόλια ώστε να αυξήσεις την αντιοξειδωτική πρόληψη και ν’ αποφύγεις τις ενοχλητικές ελεύθερες ρίζες στο σώμα σου.

Τα στοιχεία που δημοσιεύονται από την Ακαδημία Διατροφής και Διαιτολογίας υποδεικνύουν ότι οι εναλλακτικές για τη ζάχαρη, όπως το καθαρό σιρόπι σφενδάμου μπορεί ν’ αυξήσει τη συνολική πρόσληψη αντιοξειδωτικών, όπως όταν τρως μια μερίδα ξηρών καρπών ή berries.

Ο λόγος γι ‘αυτό είναι απλός. Το καθαρό σιρόπι σφενδάμου μπορεί να προσθέσει περισσότερα από 67 διαφορετικά είδη αντιοξειδωτικών που ονομάζονται πολυφαινόλες. Εννέα από αυτές τις πολυφαινόλες είναι μοναδικές στο καθαρό σιρόπι σφενδάμου.

γλυκαντικό αντί της ζάχαρης

Pexels

Πρεβιοτικά

Μπορεί τα προβιοτικά να παίρνουν όλη τη “δόξα” επειδή υποστηρίζουν ένα υγιές έντερο, βοηθάνε στη ρύθμιση της φλεγμονής και ελέγχουν το ανοσοποιητικό σύστημα, ωστόσο τα πρεβιοτικά είναι αυτά που τρέφουν τα προβιοτικά και είναι εξίσου απαραίτητα.

Το καθαρό σιρόπι σφενδάμου περιέχει φυσικά προβιοτικά που ονομάζονται ολιγοσακχαρίτες, τα οποία βοηθούν στη διατήρηση ενός αριθμού προβιοτικών.

Βιταμίνες και μέταλλα

Το καθαρό σιρόπι σφενδάμου είναι μια φυσική πηγή βιταμινών και ανόργανων συστατικών, όπως ψευδάργυρος, κάλιο, ασβέστιο και μαγγάνιο.

Στην πραγματικότητα, δύο κουταλιές της σούπας σιρόπι παρέχουν το 35% της ημερήσιας αξίας του μαγγανίου. Το μαγγάνιο παίζει ρόλο στο μεταβολισμό πολλών θρεπτικών ουσιών, συμπεριλαμβανομένων των υδατανθράκων. Μπορεί επίσης, να συμβάλλει στην ανακούφιση ορισμένων συμπτωμάτων του PMS, σύμφωνα με μια μικρή μελέτη που δημοσιεύτηκε στο American Journal of Obstetrics and Gynecology.

Χαμηλός γλυκαιμικός δείκτης

Ο γλυκαιμικός δείκτης δείχνει πόσο αργά ή πόσο γρήγορα το φαγητό αυξάνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Τα τρόφιμα με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη μπορεί να προκαλέσουν αύξηση του σακχάρου στο αίμα και να ακολουθήσει μια απότομη πτώση. Το καθαρό σιρόπι σφενδάμου έχει χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη σε σύγκριση με τη ζάχαρη.

Πώς να το χρησιμοποιήσεις;

  • Χρησιμοποιώντας το σε λεμονάδα αντί να χρησιμοποιήσεις ζάχαρη.
  • Σε ένα dressing για σαλάτα σε συνδυασμό με λάδι, μουστάρδα, αλάτι και πιπέρι.
  • Συνδυάζοντας το με σάλτσα σόγιας, σκόρδο, ginger και χυμό λεμονιού για μια μαρινάδα για πουλερικά ή ψάρι.
  • Προσθέτοντάς το στα smoothies αντί για τη χρήση τυπικών γλυκαντικών, όπως το μέλι.
  • Χρησιμοποιώντας το στον καφέ ή το τσάι.
Photo: unsplash/Sharon McCutcheon
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.