Το σημείο σύνδεσης μεταξύ των χεριών και του σώματος, οι ώμοι, θα πρέπει να μετακινούνται σε όλα τα επίπεδα και χωρίς πόνο. Αν δεν μπορείς να κάνεις αυτήν την κίνηση για τα χέρια, τότε το σώμα σου κάτι προσπαθεί να σου πει.

Αν μπορείς να μετακινήσεις τους ώμους και τα χέρια προς κάθε κατεύθυνση με σχετική ευκολία τότε είσαι σε καλό δρόμο. Δυστυχώς, η κίνηση των ώμων σε πολλούς ανθρώπους προκαλεί πόνο. Μπορεί ακόμη να προσπαθείς σκληρά για να τεντώσεις εντελώς τα χέρια σου πάνω από το κεφάλι σου, ώστε για παράδειγμα να φτάσεις το πιο ψηλό ράφι.

Αν αυτή η κίνηση για τα χέρια σου προκαλεί πόνο και δυσφορία, τότε το σώμα σου σου στέλνει τα πρώτα προειδοποιητικά σημάδια.

Τι σημαίνει αν δεν μπορείς να κάνεις αυτήν την κίνηση για τα χέρια

Αν νιώθεις τράβηγμα χαμηλά στην πλάτη

Μπορεί να προσπαθείς να τεντώσεις τα χέρια σου ψηλά, να φτάσουν πάνω από το κεφάλι, αλλά αυτό να σου προκαλεί ένα τράβηγμα στην πλάτη ή τη μέση.

Αν ο κορμός σου δεν είναι δυνατός, τότε ίσως αυτό φταίει για το τράβηγμα που νιώθεις. Αυτό σε συνδυασμό με την περιορισμένη κινητικότητα στη θωρακική σπονδυλική στήλη (γνωστή και ως άνω πλάτη), αναγκάζει το σώμα να στηριχθεί στη σπονδυλική στήλη στην κάτω πλάτη για υποστήριξη.

Για να διορθώσεις αυτό το πρόβλημα, θα πρέπει να δυναμώσεις τον κορμό σου με διάφορες ασκήσεις που να επικεντρώνονται σε αυτόν.

κίνηση για τα χέρια

Photo: unsplash/form

Αν λυγίζεις του αγκώνες

Αν λυγίζεις τους αγκώνες κάθε φορά που προσπαθείς να κάνεις τη συγκεκριμένη κίνηση για τα χέρια (σκέψου μια μπαλαρίνα), τότε ίσως έχεις περιορισμούς στο εύρος της κίνησης των ώμων.

Ως αποτέλεσμα, οι αγκώνες λυγίζουν για να σου δώσουν την ψευδαίσθηση πως μπορείς να τεντώσεις τα χέρια σου πάνω από το κεφάλι σου. Αν εργαστείς πάνω στην κινητικότητα των ώμων, τότε θα διορθώσεις το πρόβλημα.

Ακόμη και οι συχνές διατάσεις θα αυξήσουν την ευλυγισία και την κινητικότητα.

Πόνος στους ώμους

Είναι σύνηθες να νιώθεις έναν πόνο στους ώμους όταν προσπαθείς να φτάσεις ένα αντικείμενο στο υψηλότερο ράφι στο σπίτι. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι και φυσιολογικό!

Αν νιώθεις πόνο στους ώμους, μπορεί να αντιμετωπίζεις το σύνδρομο πρόσκρουσης του ώμου. Πρόκειται για μια φλεγμονή στον υπακρωμιακό χώρο και οφείλεται τον ερεθισμό των τενόντων του στροφικού πετάλου.

Έτσι, μπορείς να κάνεις μόνο περιορισμένες κινήσεις χωρίς να δυσφορείς.

Γι’ αυτό το ζήτημα θα πρέπει να επικοινωνήσεις με τον γιατρό σου αλλά και να κάνεις συγκεκριμένες ασκήσεις υπό την καθοδήγηση κάποιου ειδικού ώστε να μην τραυματιστείς.

Photo: unsplash/Taylor Harding
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.