Κάνεις από μικρή κοιλιακούς. Είναι απ’ τις πρώτες ασκήσεις που θυμάσαι τον εαυτό σου να κάνει στη γυμναστική στο δημοτικό. Είναι τόσο απλή, αλλά παράλληλα μπορεί να γίνει τόσο δύσκολη εάν δεν την κάνεις σωστά! Αν έχεις φτάσει σε ένα σημείο που δεν μπορείς να κάνεις κοιλιακούς, δύο είναι τα ενδεχόμενα: Είτε δεν τους κάνεις σωστά είτε προσπαθεί να σου πει κάτι το σώμα σου!

Πώς κάνεις σωστά κοιλιακούς;

Μπορεί εμείς να τους λέμε “κοιλιακούς” αλλά η άσκηση που εννοούμε είναι η “crunch” ή αλλιώς “ροκανίσματα” που στοχεύει στην ενδυνάμωση των συγκεκριμένων μυών του σώματός μας!

Πώς θα την κάνεις;

  • Ξάπλωσε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα και τα πόδια στο πλάτος των ισχίων.
  • Βάλε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι, ώστε οι αντίχειρες να βρίσκονται κάτω από τα αυτιά σου.
  • Σφίξε τους κοιλιακούς, ανασήκωσε κεφάλι και ώμους προς τα πάνω και προς τα γόνατα.
  • Κάνε μια παύση κι επίστρεψε στην αρχική σου θέση.

Δεν μπορείς να κάνεις κοιλιακούς

Δεν μπορείς να κάνεις κοιλιακούς; Το σώμα σου κάτι προσπαθεί να σου πει!

Νιώθεις πόνο στην πλάτη;

Εάν αισθάνεσαι δυσφορία στην πλάτη σου, μην πιέζεις το σώμα σου να ξεπεράσει το εύρος της κίνησης που αισθάνεται άνετα. Αντ’ αυτού, επικεντρώσου σε άλλες ασκήσεις ενίσχυσης του πυρήνα, οι οποίες τελικά θα σε βοηθήσουν να ανακουφιστείς αλλά και να γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου.

Ο πόνος στην πλάτη που δεν σου επιτρέπει να κάνεις κοιλιακούς σημαίνει ότι υπάρχει μια ανισορροπία της πυκνότητας του πυρήνα, συνήθως ως αποτέλεσμα των αδύναμων μυών του πρόσθιου πυρήνα.

Δεν μπορείς να κρατήσεις τα πόδια σου στο πάτωμα

Αυτό που χρειάζεσαι είναι μάλλον λίγη παραπάνω εξάσκηση στα πόδια σου! Δοκίμασε να περπατάς λίγο περισσότερο στην καθημερινότητά σου και θα σου φανεί παιχνιδάκι το να τοποθετήσεις σωστά τα πόδια σου στην άσκηση για τους κοιλιακούς.

Δεν μπορείς να κάνεις κοιλιακούς

Getty Images

Δεν μπορείς να σηκώσεις τον κορμό σου

Γι’ αυτό μάλλον ευθύνονται τα ισχία σου. Αν ενδυναμώσεις αυτό το σημείο του κορμιού σου, όλα θα είναι πιο εύκολα!

Δοκίμασε την αντίστροφη σανίδα:

  • Ξάπλωσε ανάσκελα και φέρε τα χέρια σου δίπλα απ’ τους μηρούς σου.
  • Τα δάχτυλα σου θα πρέπει να είναι στραμμένα προς το πόδια σου.
  • Πίεσε τους γοφούς προς τα επάνω, ενώ τα πόδια και τα χέρια σου είναι κάτω.
  • Βεβαιώσου ότι το σώμα του είναι σταθερό και στη συνέχει ξάπλωσε τα πόδια σου μπροστά.
  • Θα πρέπει το σώμα σου να είναι σε μια ευθεία και να ρουφάς τους κοιλιακούς σου προς τα μέσα.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.