Take a fresh look at your lifestyle.

Η κίνηση ματ για τέλειους γλουτούς και δυνατά μπράτσα

0 5

Το “δύο σε ένα” το αγαπάμε πάντα! Όταν αυτό μάλιστα σημαίνει ότι με μια άσκηση μπορούμε να γυμνάσουμε δύο σημεία του σώματός μας είναι ακόμα καλύτερο! Οι γλουτοί και τα μπράτσα σου είναι δύο περιοχές που έχεις ως προτεραιότητα για να γυμνάσεις κι εμείς τώρα σου λέμε ότι μπορείς να το κάνεις με μια κίνηση ματ για τέλειους γλουτούς και δυνατά μπράτσα.

τέλειους γλουτούς

Δεν χρειάζεται να χύνεις τον ιδρώτα σου ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο για ν’ αποκτήσεις τέλειους γλουτούς και δυνατά μπράτσα, καθώς με το «dumbbell thruster», την άσκηση που προτείνουν κορυφαίοι personal trainers θα δεις το επιθυμητό αποτέλεσμα χωρίς πολύ κόπο και χρόνο.

Πώς λειτουργεί η άσκηση για τέλειους γλουτούς και δυνατά μπράτσα:

  • Πιάσε τη μπάρα με τα βάρη ή ένα ζευγάρι βαράκια, στάσου και κράτησέ την στο ύψος των ώμων σου.
  • Κράτησε το βάρος του σώματός σου στα πέλματά σου, ενώ λυγίζεις τα γόνατά σου κι εκτελείς squat.
  • Τα πόδια σου θα πρέπει να είναι ανοιχτά στο πλάτος των ώμων.
  • Καθώς εκτελείς το squat, πίεσε την μπάρα πάνω απ’ το κεφάλι σου.
  • Χωρίς να σταματήσεις, χαμήλωσε πάλι τη μπάρα στην αρχική της θέση κι επανάλαβε.
  • Κάνε μια παύση και κάνε ξανά την άσκηση με όσο το δυνατό γρηγορότερες κινήσεις.

Δες ακριβώς πώς θα κάνεις την άσκηση στο παρακάτω video:

Oι γυμναστές προτείνουν να εντάξεις τη συγκεκριμένη άσκηση στην ρουτίνα της προπόνησής σου δοκιμάζοντας να κάνεις οκτώ γύρους των 20 δευτερολέπτων με διαλείμματα 10 δευτερολέπτων ενδιάμεσα. Τα χέρια και οι γλουτοί σου θα γυμναστούν εκπληκτικά και τα αποτελέσματα θα είναι ορατά μέσα σε λίγο καιρό!

Bonus μια ακόμα άσκηση για τους γλουτούς σου από εμάς!

Ξεκινάς με το αριστερό σου πόδι να είναι πιο πίσω απ’ το σώμα σου και το άλλο πόδι να πατάει καλά στο έδαφος. Με το πίσω πόδι, κάνεις ένα βήμα πιο πίσω ενώ τεντώνεις ψηλά το αντίθετο χέρι σου.

Επανάλαβε την ίδια άσκηση για 8 φορές στην κάθε πλευρά πριν πας στην επόμενη. Κάνε τρία έως τέσσερα σετ προτού προχωρήσεις στην επόμενη κίνηση, αφήνοντας ένα διάστημα 30 δευτερολέπτων για ανάπαυση μεταξύ κάθε σετ.

Photo: Freepik

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.