Take a fresh look at your lifestyle.

Κάνε πιο υγιεινή διατροφή σε περίοδο τηλεργασίας

0 35

Η τηλεργασία έχει μπει στη ζωή μας, και πολλοί δουλεύουν από το σπίτι. Λόγω κορονοϊού η τηλεργασία είναι ένας τρόπος, για να μην αδρανοποιούνται οι εργασίες σε μία εταιρεία, σε ένα σάιτ και γενικά σε δουλειές όπου η τεχνολογία είναι απαραίτητη. Βέβαια, κατά την τηλεργασία, επειδή βρισκόμαστε συνήθως σπίτι μας, ξεχνάμε τη διατροφή μας και πολλές φορές παίρνουμε βάρος. Θες να πάρεις βάρος; Δεν νομίζω. Μάθε τρόπου να κάνεις πιο υγιεινή διατροφή σε περίοδο τηλεργασίας.

Φτιάξε τη διατροφή σου και διατήρησε το βάρος σου. Για να το καταφέρεις δεν θέλει κόπο, αλλά μόνο λίγα προσεκτικά βήματα. Διαμόρφωσε καλύτερα το πρόγραμμα σου, άλλωστε στο σπίτι σου θα είσαι, και αγόρασε προϊόντα πλούσια σε συστατικά, για να καταφέρεις να κάνεις πιο υγιεινή τη διατροφή σου σε περίοδο τηλεργασίας.

Σνακ για πιο υγιεινή διατροφή σε περίοδο τηλεργασίας

Γιαούρτι με φρούτα

συνταγή για γιαουρτογλυκό
Freepik

Ίσως από τις πιο ωραίες επιλογές για να ξεκινήσεις την ημέρα σου. Βέβαια, δεν τίθεται θέμα στο να εντάξεις αυτό το σνακ και σε ενδιάμεσα γεύματα. Αναμφίβολα το γιαούρτι, εκτός από λιποδιαλυτική τροφή, αποτελεί κι μια τεράστια πηγή πρωτεϊνών. Εάν σε αυτό προσθέσεις και φρούτα που είναι γεμάτα σε βιταμίνες, απαραίτητες για τον οργανισμό, τότε το σνακ σου γίνεται ακόμα πιο θρεπτικό. Ένα γιαουρτάκι, τα αγαπημένα σου φρούτα κομμένα σε κύβους, τα συνδυάζεις και είναι έτοιμο.

Φρουτοσαλάτα

Σπίτι σου είσαι, ούτε να κουβαλάς φρούτα χρειάζεται, ούτε να σπαταλάς χρόνο από τη δουλειά σου για να καθαρίζεις και να κόβεις τα φρούτα. Πριν ξεκινήσεις τη δουλειά, φτιάξε μια φρουτοσαλά, με τα αγαπημένα σου φρούτα. Πλύνε καλά τα φρούτα, καθάρισε τα και κοψ’ τα. Τοποθέτησέ τα μέσα σε ένα μπολ και μετά το μπολ στο ψυγείο, για να μην «μαυρίσουν» τα φρούτα. Όταν πεινάσεις άνοιξε το ψυγείο και πάρε το υγιεινό σου σνακ.

Smoothie

smoothies για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού
Unsplash/Jose Soriano

Πρόκειται για ρόφημα, δίχως όρια. Τι εννοώ; Πειραματίζεσαι μέχρι να βαρεθείς! Βάζεις ό,τι συνδυασμούς θέλεις. Εννοείται πως πρέπει να έχεις και τα βασικά υλικά όπως γάλα, φρούτα, μέλι, φυστικοβούτυρο ή κακάο. Οι συνδυασμοί είναι ατελείωτοι. Για πιο κρεμώδη υφή, να προσθέτεις λίγο μπανάνα. Μην πεις πως στο ‘παμε.

Φρέσκος χυμός φρούτων

Ό,τι πιο safe για ένα υγιεινό ρόφημα είναι ο φυσικός χυμός. Άμα είναι και από τα χεράκια σου, η γεύση του γίνεται ακόμα καλύτερη. Το καλό με τους χυμούς είναι πως δεν σε περιορίζουν μόνο σε φρούτα. Μπορείς κάλλιστα να προσθέσεις και λαχανικά. Βάλε σε λειτουργία τον αποχυμωτή σου και άφησε το σεφ να βγει από μέσα σου. Θα φτιάξεις τρομερούς συνδυασμούς, είμαστε σίγουροι γι’ αυτό.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.