Μπορώ ν’ αποκτήσω φλατ κοιλιά; Αυτή είναι η ερώτηση που απασχολεί τους περισσότερους. Πολλοί κάνουν κοιλιακούς και διαφορετικές παραλλαγές, στην προσπάθειά τους να χάσουν το λίπος από την κοιλιά.  Ποιοι είναι, όμως, οι πιο διαδεδομένοι μύθοι για τους κοιλιακούς που πρέπει να σταματήσουμε να πιστεύουμε;

Η αλήθεια είναι πως δεν μπορούμε να ελέγξουμε το πού θα αποθηκευτεί το λίπος ή πόσο γρήγορα θα καταφέρουμε να το χάσουμε. Ωστόσο, επειδή γνωρίζουμε πόσο πεισματάρικο είναι το λίπος στην κοιλιά, κάνουμε ό,τι μπορούμε για να το διώξουμε από πάνω μας.

Σε όλη αυτήν την προσπάθεια, όμως, υπάρχει αρκετή παραπληροφόρηση και μη ρεαλιστικές προσδοκίες που στέκονται εμπόδιο.

Ποιοι είναι οι πιο διαδεδομένοι μύθοι για τους κοιλιακούς;

Κάνοντας κοιλιακούς θ’ απαλλαγείς απ’ το λίπος στην κοιλιά

Δυστυχώς, δεν λειτουργεί ακριβώς έτσι, ούτε για την κοιλιά, ούτε για κάποιο άλλο σημείο στο σώμα. Με το να γυμνάζεις τους μυς αυξάνεις την αντοχή ή τη δύναμη, αλλά δεν σημαίνει πως θα διώξεις και το λίπος.

Κι αυτό συμβαίνει επειδή το σώμα απορροφά ενέργεια από παντού όταν γυμνάζεται και όχι από το συγκεκριμένο σημείο.

Ο μοναδικός τρόπος για να χάσεις το λίπος απ’ την κοιλιά είναι να μειώσεις το συνολικό σωματικό λίπος, καταναλώνοντας λιγότερες θερμίδες. Ο πιο υγιεινός τρόπος για να γίνει αυτό είναι με μια συνεπή άσκηση και μια υγιεινή διατροφή χαμηλών θερμίδων.

μύθοι για τους κοιλιακούς

Photo: unsplash/Fabian Albert

Οι μυς στην κοιλιά είναι διαφορετικοί από τους άλλους μυς του σώματος

Πολλοί άνθρωποι κάνουν καθημερινά κοιλιακούς, χωρίς διαλείμματα ελπίζοντας πως θα κάψουν περισσότερο λίπος και θα έχουν αποτέλεσμα πιο σύντομα.

Ωστόσο, οι μυς στην κοιλιά είναι όπως κάθε άλλος μυς στο σώμα. Πρέπει να τους γυμνάζεις δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, να κάνεις διαλείμματα και να δοκιμάζεις διάφορες παραλλαγές ασκήσεων.

Με ένα συνδυασμό ασκήσεων αλλά και με μέρες ξεκούρασης, θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα και γρήγορα!

Πρέπει να κάνεις πολλές επαναλήψεις

Όπως αναφέραμε και προηγουμένως, οι κοιλιακοί είναι όπως και όλοι οι υπόλοιποι μυς. Όπως δεν θα έκανες 100 καθίσματα, δεν πρέπει να κάνεις και 100 κοιλιακούς. Το θέμα είναι η ποιότητα και όχι η ποσότητα.

Δεν πρέπει να υπερφορτώνεις τους μυς. Το θέμα είναι να μην εστιάσεις στις επαναλήψεις αλλά στην τεχνική. Και μόλις τελειοποιήσεις την τεχνική θα δεις πως δεν θα νιώθεις την ανάγκη να κάνεις κι άλλες επαναλήψεις.

μύθοι για τους κοιλιακούς

Pexels

Όλοι μπορούν ν’ αποκτήσουν μια φλατ κοιλιά

Ήρθε η ώρα να το αποδεχτούμε: Οι παράγοντες που επηρεάζουν το σώμα είναι παρά πολλοί. Η ηλικία, η γενετική, το φύλο, οι ορμόνες, ο τύπος του σώματος, ο τρόπος ζωής, οι διατροφικές συνήθειες, η διαχείριση του άγχους, οι συνήθειες ύπνου… όλα αυτά αποφασίζουν το πώς θα μοιάζει το σώμα σου και επομένως η κοιλιά σου.

Ναι, με άσκηση και διατροφή μπορείς να μειώσεις σημαντικά το λίπος αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα έχεις και… six-packs! Για κάποιους αυτός ο στόχος είναι πολύ πιο δύσκολος για να επιτευχθεί και δεν χρειάζεται κιόλας!

Photo: unsplash/Christopher Campbell
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.