Οι ειδικοί του Harvard Health αναφέρουν τις 5 καλύτερες ασκήσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν κάτι για όλους, ακόμη και γι’ αυτούς που δεν αγαπούν πολύ τη γυμναστική.

Κι όταν μιλάνε οι ειδικοί του Harvard Health, εμείς τους ακούμε και κρατάμε σημειώσεις που μπορούν να συμβάλλουν στην γενικότερη προσωπική ευημερία και ευτυχία. Στη συγκεκριμένη λίστα, δεν θα δεις τα αγαπημένα σου μαθήματα pole dancing, είναι σίγουρο όμως ότι ο καθένας μπορεί να βρει μια προπόνηση που ταιριάζει περισσότερο σε αυτόν, ανεξαρτήτως ηλικίας, βάρους και φύλου.

Οι 5 καλύτερες ασκήσεις, σύμφωνα με το Harvard Health

Περπάτημα

Η άσκηση που δεν απαιτεί κανέναν εξοπλισμό και καμία ιδιαίτερη προσπάθεια είναι και μία απ’ τις αγαπημένες των ειδικών του Harvard. Συγκεκριμένα, οι ίδιοι αναφέρουν ότι 30 λεπτά περπάτημα βοηθούν τον μεταβολισμό, ενώ η ίδια δραστηριότητα μπορεί ακόμη να μειώσει τον πόνο των αρθρώσεων. Οι ειδικοί μας συμβουλεύουν να ξεκινήσουμε να περπατάμε για 10-15 λεπτά και σιγά-σιγά να περπατάμε όλο και πιο γρήγορα για 30 με 60 λεπτά τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας.

Κολύμπι

Το κολύμπι μας προσφέρει όλα τα οφέλη που έχουν οι cardio ασκήσεις χωρίς ωστόσο να είναι το ίδιο εξαντλητικό. Το κολύμπι μεταξύ άλλων συνδέεται με τη βελτίωση της ψυχικής υγείας, τη μείωση του πόνου των αρθρώσεων και στην ενδυνάμωση των πνευμόνων.

Unsplash/Briana Tozour

Ασκήσεις Kegel

Μπορεί να μην της περίμενες σε αυτή τη λίστα, ωστόσο οι ασκήσεις Kegel βοηθούν στην ενδυνάμωση των μυών του πυελικού εδάφους, προλαμβάνουν την ακράτεια, ενώ δε χρειάζονται ειδικό εξοπλισμό και μπορείς να τις κάνεις οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.

Προπόνηση αντοχής

Εάν δεν χρησιμοποιείς τους μύες σου, αυτοί θα χάσουν τη δύναμή τους με την πάροδο του χρόνου, επισημαίνουν οι επιστήμονες. Εάν τέτοιου είδους προπονήσεις δεν είναι και το καλύτερο σου, δοκίμασε να ξεκινήσεις με απλές ασκήσεις με βάρη ή μπάρα για τα χέρια και τα πόδια.

σφιχτά μπράτσα

Pixabay

Tai Chi

Απ’ το Tai Chi αποκομίζεις όλα τα οφέλη του διαλογισμού σε συνδυασμό με τα οφέλη απ’ τις ρυθμικές και χορεογραφικές του κινήσεις. Αυτή η πρακτική ενδυναμώνει τόσο το πάνω όσο και το κάτω μέρος του σώματος και είναι ιδανική για να βρεις την ισορροπία που χρειάζεσαι.

Photo: Unsplash/Chris Blonk
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.