Από τους πιο ενοχλητικούς πόνους  που μπορούμε να έχουμε είναι ο στομαχόπονος. Μια χαλασμένη τροφή, ένα κρύωμα, ακόμα και έντονο είναι αρκετά για να κάνουν το στομάχι κόμπο και το σώμα μας να διπλωθεί. Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση; Αρχικά μην τρέξεις στο κοντινότερο φαρμακείο. Πήγαινε απλά στην κουζίνα μιας και εκεί βρίσκονται οι καλύτερες τροφές για να καταπολεμήσεις τον στομαχόπονο.

Δοκίμασε τις παρακάτω 5 τροφές και θα δεις πως η δυσφορία και ο πόνος θα ηρεμήσουν μέσα σε λίγα λεπτά. Εγώ προσωπικά τις δοκίμασα και μπορώ να πω ότι μπορεί να πήρε λίγα παραπάνω λεπτά από ότι ένα παυσίπονο, όμως έδρασε για περισσότερη ώρα. Το ακόμα καλύτερο είναι ότι σε αντίθεση με τα φάρμακα, μπορείς να τις τρως όσο συχνά θες-ακόμα και όταν σε πιάνει η πρώτη ενόχληση.

Ποιες είναι οι καλύτερες τροφές για τον στομαχόπονο

Τσάι μέντα

Το τσάι μέντας βοηθάει να υποχωρήσουν οι κράμπες στο στομάχι και απαλλάσσει από τα αέρια. Βέβαια, το τσάι της μέντας είναι έντονο και δεν συνίσταται για όσους έχουν καούρες. Αν σε πιάνουν καούρες, προτίμησε να πιεις χαμομήλι.  Εννοείται πως μπορείς να πιεις μέσα στη μέρα όσα θέλεις προκειμένου να ανακουφιστείς από τον πόνο- αυτό δεν σημαίνει όμως και κατάχρηση!

Ρύζι

Σε έπιασε και διάρροια μαζί με τον πόνο; Ο καλύτερος και πιο γνωστό τρόπος είναι το ρύζι. Όπως έλεγε η γιαγιά μου είναι στουμπωτικό και σταματάει τη διάρροια. Επίσης, βοηθάει να ισορροπήσει το ph του στομαχιού- μιας και όταν το στομάχι μας πονάει, εκκρίνει πολλά οξέα.

Γιαούρτι

Είναι μερικοί που διαφωνούν με το γιαούρτι σαν βοηθητικό για τον στομαχόπονο, επειδή είναι ξινό.Παρόλα αυτά. όμως, τα προβιοτικά που περιέχει το γιαούρτι, βοηθούν την μικροχλωρίδα του εντέρου, εξασφαλίζοντας έτσι την πιο ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος. Εμένα το γιαούρτι με δυο φρυγανιές με είχε βοηθήσει πάρα πολύ, ειδικά στον βραδινό ύπνο.

Μπανάνες

Οι μπανάνες είναι γεμάτες κάλιο και αυτό σημαίνει ότι σίγουρα βοηθούν με τις κράμπες του στομαχιού. Πέρα από αυτό βοηθά στην αντιμετώπιση της διάρροιας. Για αυτό όταν από το πρωί έχεις ενοχλήσεις στο στομάχι, βάλε στην τσάντα σου μια μπανάνα για να φας στο διάλειμμα σου από τη δουλειά. Έτσι γιατί η πρόληψη είναι ο καλύτερος γιατρός και καλό θα ήταν περιστατικά όπως διάρροια να αποφεύγονται στον εργασιακό χώρο!

Μηλόξυδο

Βάλε μια κουταλιά μηλόξυδο και μια κουταλιά μέλι σε ένα ποτήρι νερό. Ανακάτεψε τα και πιες το. Το μηλόξυδο θα βοηθήσει να ισορροπήσει το ph του στομαχιού. Αν αναρωτιέσαι για το μέλι, είναι απλά για να κάνει πιο ευχάριστη τη γεύση. Μην ξινιστείς και πολύ στην προσπάθεια σου να νιώσεις καλύτερα.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.