Αν πεις σε κάποιον διατροφολόγο μερικές απ’ τις συμβουλές που ακούς και διαβάζεις καθημερινά, θα σου πει να κλείσεις τα αυτιά σου και να ακούς μόνο τους ειδικούς. Και καλά θα κάνει! Μερικές διατροφικές συμβουλές όχι απλώς δεν πρέπει να ακολουθούνται, αλλά δεν έχουν καμία απολύτως βάση και ευτυχώς οι διατροφολόγοι αποκαλύπτουν ποιες είναι αυτές οι συμβουλές που πρέπει να σταματήσεις να εφαρμόζεις στη ζωή σου.

Οι χειρότερες διατροφικές συμβουλές που μπορεί να ακούσεις

Κόψε τη γλουτένη

Πολλοί άνθρωποι είναι πεπεισμένοι ότι η γλουτένη είναι κακή για το ανθρώπινο σώμα και ότι θα πρέπει να την αποφεύγουν οπωσδήποτε εάν θέλουν να χάσουν βάρος. Όμως, οι διατροφολόγοι διαφωνούν μ’ αυτή την άποψη. Ακόμα κι αν μια διατροφή gluten free σε κρατήσει μακριά από τα ζυμαρικά και το ψωμί, υπάρχουν τόσα άλλα gluten free φαγητά, όπως μπισκότα και κέικ, που σου δίνουν πολλές θερμίδες. Επιπλέον, τα προϊόντα χωρίς γλουτένη είναι πολύ πιο ακριβά, επομένως στο τέλος του μήνα δεν συμφέρουν.

Συνεπώς, δεν υπάρχει λόγος να κόβεις τη γλουτένη εάν δεν έχεις δυσανεξία, απλά φρόντισε να ακολουθείς έναν υγιεινό τρόπο διατροφής.

διατροφικές συμβουλές

Χωρίς άσκηση δεν κάνεις τίποτα

Φυσικά ο συνδυασμός άσκησης και διατροφής είναι ο ιδανικός, αλλά έρευνες έχουν αποδείξει πως η άσκηση από μόνη της δεν μπορεί να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Τι να το κάνεις εάν λιώνεις κάθε μέρα στο γυμναστήριο αλλά το βράδυ κατεβάζεις μια γαβάθα παγωτό; Όλα ξεκινούν πρώτα απ’ τη διατροφή εάν θέλεις μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που να διαρκέσουν. Βρες μια ισορροπημένη διατροφή που θα σου δίνει όλα τα απαραίτητα συστατικά και στη συνέχεια βάλε και την άσκηση στη ζωή σου για καλύτερα αποτελέσματα.

Δεν έχει σημασία πόσο τρως εάν τρως υγιεινά

Λάθος, λάθος, λάθος! Τα καρύδια, το αβοκάντο και το ελαιόλαδο μοιάζουν να είναι πολύ υγιεινές επιλογές. Ωστόσο, εάν τρως μεγάλες ποσότητες απ’ αυτά, σίγουρα θα πάρεις βάρος. Πρόσεχε το μέγεθος των μερίδων σου, ακόμα κι αν αποτελούνται απ’ τα πιο υγιεινά συστατικά του κόσμου!

διατροφικές συμβουλές

Pixabay

Το cheat day ενισχύει τον μεταβολισμό σου

Δυστυχώς ούτε αυτό είναι αλήθεια. Το να καταναλώσεις μια μέρα της εβδομάδας πολλές θερμίδες θα έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. Οι θερμίδες θα αποθηκευτούν ως λίπος. Ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσεις το βάρος σου και να χάσεις λίπος δεν είναι να φας μια ολόκληρη πίτσα την Κυριακή, αλλά να τρως μια υγιεινή ποσότητα υδατανθράκων κάθε μέρα.

Και μην ξεχνάς! Το βάρος σου δεν εξαρτάται μόνο απ’ τη διατροφή και τη γυμναστική. Η κατανάλωση νερού, ο ύπνος και το άγχος παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο.

Photo: Pexels/Daria Shevtsova
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.