Είναι πολλά τα παραδείγματα αθλητών οι οποίοι ουκ ολίγες φορές κατάφεραν να βρεθούν σε υψηλό επίπεδο φορμαρίσματος και ένας τραυματισμός τα κατέστρεψε όλα. Δύσκολες προπονήσεις, θυσίες και επιμονή σε μια δύσκολη διατροφή καθώς και στερήσεις σε πολλούς τομείς καταστράφηκαν σε μια στιγμή. Πώς μπορείς να προστατέψεις τον εαυτό σου από τραυματισμούς στην προπόνηση;

Μία κοινή απορία όλων των αθλητών είναι “πως μπορώ να προστατέψω τον εαυτό μου από τέτοιες κακές στιγμές;”.

Η πρόληψη από τραυματισμούς είναι ίσως το βασικότερο κομμάτι για την συνεχή πορεία έως την εκπλήρωση ενός στόχου.

Παρακάτω θα αναφέρουμε μερικούς βασικούς τρόπους πρόληψης αλλά και αυτοθεραπείας σε περίπτωση που η ενόχληση έχει αρχίσει να υπάρχει.

Πώς μπορείς να προστατέψεις τον εαυτό σου από τραυματισμούς στην προπόνηση;

Παγοθεραπεία μετά την προπόνηση

Η παγοθεραπέια έχει αντιφλεγμονώδη δράση στο ανθρώπινο σώμα και βοηθάει στην άμεση αποκατάσταση από την καταπόνηση και στην πιο γρήγορη επούλωση των τραυματισμών. Είναι καλό να πραγματοποιείται μετά από κάθε προπόνηση τουλάχιστον για 5 λεπτά την φορά.

Διατάσεις σε όλους τους βασικούς μύες του ανθρώπινου σώματος

Οι διατάσεις έχουν ευεργετική δράση στον ανθρώπινο σώμα καθώς αυξάνουν την ελαστικότητα των μυών, αλλά και την κυκλοφορία του αίματος στους μύες με αποτέλεσμα την άμεση επούλωση από φλεγμονές που δημιουργούνται.

Αθλητικό- χαλαρωτικό μασάζ

Το αθλητικό μασάζ:

  • Βελτιώνει τους θετικούς παράγοντες της απόδοσης και μειώνει τους αρνητικούς
  • Μειώνει την πιθανότητα τραυματισμού του συνδετικού ιστού
  • Υποστηρίζει την επούλωση των μαλακών μορίων σε περιπτώσεις τραυματισμού
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.