Η καθημερινότητα πολλές φορές δε σου επιτρέπει να πηγαίνεις για την καθημερινή σου άσκηση και το καταλαβαίνουμε! Όμως όσο και αν κατανοούμε την κούραση και την ανάγκη να γυρίσεις στο σπίτι, να μην κάνεις καμία δουλειά και απλά να κάτσεις στον καναπέ και να δεις τη σειρά σου (been there, done that) αυτό δε θα σε βοηθήσει. Βρήκαμε τον τρόπο να γυμνάζεσαι χωρίς να γυμνάζεσαι!

Πώς να γυμνάζεσαι χωρίς να γυμνάζεσαι

Υπάρχουν πολλές καθημερινές δραστηριότητες που τις κάνεις χωρίς να το καταλαβαίνεις και αν τις ρυθμίσεις θα μπορείς και να γυμνάζεσαι παράλληλα. Για παράδειγμα, αν δουλεύεις σε απόσταση το πολύ 30′ από το σπίτι σου δοκίμασε, αν όχι κάθε μέρα, τρεις φορές την εβδομάδα να πηγαίνεις με τα πόδια! Ξέρω θα πεις δε γίνεται, δε μπορώ κλπ. Αλλά μπορείς! Το καθημερινό περπάτημα θα κάνει καλό και στο να ασκηθεί το σώμα σου όπως επίσης και στη διάθεση σου. Στην τελική πόσο κακό μπορεί να είναι για τις μέρες που έχει και κίνηση στο δρόμο; Κάνε μία προσπάθεια και κράτα το για ένα μήνα.. Μετά θα θες από μόνη σου να το κάνεις!

σύνδεση άγχους και γυμναστικής

Σκάλες, σκάλες και… σκάλες!

Σίγουρα τις ανεβαίνεις και τις κατεβαίνεις τουλάχιστον μία φορά μέσα στη μέρα. Εννοείται ότι δεν αναφέρομαι στις κυλιόμενες σκάλες, έτσι; Αν είσαι από αυτούς που πάνε με τις κυλιόμενες, καταλαβαίνεις που το πάω… Δοκίμασε επίσης το ελάχιστο τρεις φορές την εβδομάδα αν όχι κάθε μέρα να ανεβοκατεβαίνεις τις σκάλες έτσι ώστε να γυμνάζεις τα πόδια σου! Στην αρχή μπορεί να είναι κουραστικό όμως μετά γίνεται όλο και πιο εύκολο και τα πόδια σου όλο και πιο σφιχτά. Όταν ξεπεράσεις τα βασικά, ανέβαινε δύο-δύο τα σκαλιά ώστε να κάνεις ακόμα καλύτερη άσκηση. Άκου με δε θα χάσεις!

Μάθε να σκύβεις σωστά!

Θα είναι ψέμα αν μου πεις ότι δε σκύβεις! Όλο και κάτι θα σου πέσει κάτω και θα σκύψεις σίγουρα με το λάθος τρόπο. Για να μην επιβαρύνεις τη μέση σου αλλά ταυτόχρονα να κάνεις και καθίσματα μάθε να σκύβεις σωστά! Να θυμάσαι πάντα ότι τα γόνατα σου όσο τα λυγίζεις και χαμηλώνεις δε πρέπει να περνάνε τις μύτες των παπουτσιών σου. Αυτό πρέπει να γίνει μία καινούρια συνήθεια η οποία μόνο καλό μπορεί να σου κάνει!

Συνεπώς, αν ακολουθήσεις αυτές τις τρεις συμβουλές τότε θα γυμνάζεσαι χωρίς να γυμνάζεσαι! Αυτή είναι μία καλή αρχή για σένα που δυσκολεύεσαι, με τον καιρό θα δεις ότι θα έχεις περισσότερο την ανάγκη για να γυμναστείς γιατί θα νιώθεις κι εσύ το σώμα σου καλύτερα.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.