Οι θρεπτικές ουσίες στα γεύματα είναι απαραίτητες. Και μπορείς να τις προσθέτεις εύκολα σε κάθε σου γεύμα. Θέλεις ζυμαρικά ή ρύζι; Μην ξεχάσεις να βάλεις χρώμα!

Οι διατροφολόγοι επισημαίνουν συχνά το πόσο σημαντικές είναι οι θρεπτικές ουσίες στα γεύματα, το πόσο σημαντικό είναι το χρώμα στα πιάτα μας καθώς προσφέρουν μια σειρά από συστατικά και βιταμίνες που έχουμε ανάγκη.

Παρακάτω θα βρεις μερικούς τρόπους για να προσθέσεις χρώμα στα γεύματά σου και αυτά που συνήθως είναι πιο “εύκολα” και καταναλώνεις περισσότερο.

Οι θρεπτικές ουσίες στα γεύματα

Για τα ζυμαρικά

Παρ’ όλο που μπορεί να είναι δύσκολο να διατηρήσεις φρέσκα για μεγάλο διάστημα τα λαχανικά, μπορείς να τα βάλεις στην κατάψυξη.

Όταν φτιάχνεις τη σάλτσα ζυμαρικών μπορείς να ρίξεις ορισμένα λαχανικά που μπορεί να είχες βάλει στην κατάψυξη, ώστε να ξεπαγώσουν και ταυτόχρονα να μαγειρευτούν μαζί με τη σάλτσα. Οπότε είναι εξαιρετικά εύκολο!

Και για τα ζυμαρικά υπάρχουν ένα σωρό εναλλακτικές και μπορείς να προσθέσεις θρεπτικά συστατικά με πολλούς τρόπους. Μερικές πλούσιες σε πρωτεΐνες ποικιλίες για να δοκιμάσεις: κόκκινη φακή, μαύρη φακή και φασόλια edamame.

Επίσης, τα μπαχαρικά δίνουν χρώμα στο πιάτο, γεύση και θρεπτικές ουσίες. Στα ζυμαρικά μπορείς να βάλεις βασιλικό, ρίγανη και μαϊντανό.

θρεπτικές ουσίες στα γεύματα

Για το ρύζι

Οι ειδικοί αναφέρουν πως είναι καλύτερο να καταναλώνεις καστανό ή κόκκινο ρύζι ή άγριο ρύζι.

Με την ίδια λογική μπορείς να βάλεις αρκετά λαχανικά και μπαχαρικά για να κάνεις το πιάτο πιο γευστικό και χρωματισμό! Για το ρύζι μπορείς να δοκιμάσεις μέντα, βασιλικό και κουρκουμά.

Επίσης, μπορείς να προσθέσεις στο ρύζι σου μπιζέλια, καλαμπόκι, πιπεριές, φασολάκια.

Για τη βρώμη

Ένα μπολάκι βρώμης είναι γεμάτο με ίνες και μπορεί από μόνο του να είναι αρκετά θρεπτικό.

Ωστόσο, μπορείς σε αυτό να προσθέσεις μούρα με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά και αποξηραμένα φρούτα. Ωστόσο, θα πρέπει να βεβαιωθείς πως αυτό που αγοράζεις και βάζεις στο γεύμα σου δεν έχει πρόσθεση ζάχαρη.

Η κανέλα και το μοσχοκάρυδο θα δώσουν αμέσως γεύση στη βρώμη και θα μπορείς να την καταναλώσεις πιο εύκολα.

θρεπτικές ουσίες στα γεύματα

Αυτές οι εναλλακτικές θα κάνουν το γεύμα σου πιο νόστιμο ενώ με μικρές κι εύκολες προσθήκες και υλικά που έχεις ήδη στην κουζίνα σου, το γεύμα σου αποκτά μεγαλύτερη θρεπτική αξία! Μικρές προσθήκες τη φορά μέχρι να σου γίνει τρόπος ζωής!

Photo: Pexels
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.