Ας το παραδεχθούμε: Το να ακολουθείς μια δίαιτα μπορεί να είναι δύσκολο. Όμως, τι γίνεται εάν επιλέξεις τη δίαιτα fasting; Τότε τα πράγματα μπορεί να γίνουν ακόμα πιο δύσκολα! Για πολλούς ανθρώπους μάλιστα και μόνο η σκέψη ότι θα προσπεράσουν ένα γεύμα μπορεί να τους κάνει να πεινάσουν!

Η δίαιτα fasting έχει αρχίσει και κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος και η αλήθεια είναι πως δουλεύει. Όχι για όλους και δεν κάνει για όλους. Αλλά όσοι ταιριάξουν μαζί της και δεν έχουν κάποιο θέμα υγείας που να απαιτεί να τρώνε συχνότερα, βλέπουν πραγματικά διαφορά πάνω τους.

Φυσικά, το να τρως κάποιες συγκεκριμένες ώρες την ημέρα είναι από μόνο του ένα challenge. Ποιο είναι, λοιπόν, το κλειδί για την επιτυχία αυτής της δημοφιλούς δίαιτας;

Ακολούθησε τουλάχιστον ένα -αν όχι όλα- απ’ τα παρακάτω tips που προτείνουν οι διατροφολόγοι και θα δεις κι εσύ το σώμα σου να αλλάζει!

Τι είναι η δίαιτα fasting;

Πρόκειται για την περιοδική νηστεία, η οποία μπορεί να εφαρμοστεί σε διάφορες μορφές. Η μια μορφή της είναι η κατανάλωση γευμάτων 5 μέρες την εβδομάδα και στη συνέχεια η μείωση των θερμίδων στις 500 ανά ημέρα, τις υπόλοιπες 2 ημέρες. Μια άλλη μορφή της, και η πιο συχνή, είναι ο περιορισμός κατανάλωσης τηε τροφής για ένα συγκεκριμένο πλαίσιο, 4, 6 ή 8 ωρών.

Οι κανόνες της δίαιτας fasting εάν θέλεις να χάσεις κιλά

Πάρτο χαλαρά

Και μην πέσεις στα βαθιά γιατί τα αποτελέσματα δεν θα είναι αυτά που επιθυμείς. Ξεκίνα δοκιμαστικά ακολουθώντας τη διαλειμματική νηστεία για 2-3 φορές την εβδομάδα, μέχρι να τη συνηθίσει ο οργανισμός σου, και στη συνέχεια αύξανε σταδιακά τις μέρες.

Δίαιτα fasting

Αναγνώρισε τη διαφορά μεταξύ της ανάγκης και της θέλησης για φαγητό

Μόλις ακούσεις το στομάχι σου να αρχίσει να γκρινιάζει, νομίζεις κατευθείαν ότι έχεις ανάγκη από φαγητό. Αλλά σ’ αυτό το σημείο θα πρέπει να ρωτήσεις τον εαυτό σου εάν πραγματικά νιώθεις πείνα ή απλά έχεις λιγούρες. Όταν φτάσεις στο σημείο που θα σου είναι ξεκάθαρο, θα σου είναι πολύ πιο εύκολο να ακολουθήσεις αυτό το είδος δίαιτας.

Άκου το σώμα σου

Πρέπει να ακούς το σώμα σου! Μπορεί κάποια στιγμή το σώμα σου να σου δείχνει ότι έχει ανάγκη από φαγητό, επειδή μπορεί για παράδειγμα να έχει πέσει το σάκχαρο στο αίμα σου. Σ’ αυτή την περίπτωση φυσικά και θα φας για να νιώσεις καλύτερα!

Δίαιτα fasting

Ενυδάτωση, ενυδάτωση, ενυδάτωση

Ακόμα και όταν δεν τρως, το νερό και τα ροφήματα που σε ενυδατώνουν όχι μόνο επιτρέπονται, αλλά είναι απαραίτητα! Βάλε υπενθύμιση ανά τακτά διαστήματα για να πίνεις νερό. Στόχος είναι να πίνεις 2-3 λίτρα την ημέρα!

Ξεκίνα να τρως αργά και σταθερά

Μόλις έρθει η ώρα του φαγητού μετά από ώρες νηστείας, σίγουρα θα είσαι έτοιμος να κατασπαράξεις ό,τι βρεθεί μπροστά σου! Αλλά κανονικά θα πρέπει να αφήσεις τον οργανισμό σου σιγά σιγά να συνηθίσει ότι τρώει. Επίτρεψε στο πεπτικό σου σύστημα να επεξεργαστεί την τροφή και μην βιάζεσαι. Άλλωστε, όταν τρως αργά καταλαβαίνεις καλύτερα πότε έχεις χορτάσει.

Δίαιτα fasting

Ισορροπημένα γεύματα

Το να έχεις ένα πλούσιο μείγμα πρωτεϊνών, ινών, υγιεινών λιπών και υδατανθράκων μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις τα κιλά που θέλεις.

Ένα καλό παράδειγμα, είναι το κοτόπουλο στη σχάρα, με μισή γλυκοπατάτα και σοταρισμένο σπανάκι με σκόρδο και ελαιόλαδο.

Όταν πρόκειται για φρούτα, επίλεξε εκείνα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, που χωνεύονται πιο αργά και μεταβολίζονται, προκαλώντας χαμηλότερη και βραδύτερη άνοδο της γλυκόζης στο αίμα.

Ένα σταθερό επίπεδο σακχάρου στο αίμα σου βοηθά να αποφύγεις τις λιγούρες κι αυτό είναι το κλειδί!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.