Υπάρχουν άπειροι λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι τρέχουν! Και υπάρχουν και πάρα πολλοί τρόποι για να βελτιωθείς σε αυτό. Πώς να τρέχεις γρήγορα; Η κίνηση που μπορεί να σε βοηθήσει!

Πώς να τρέχεις γρήγορα; Είναι κάτι που απασχολεί αρκετούς ανθρώπους. Μια αρκετά απλή στρατηγική είναι η εξής:Ένα πόδι μπροστά από το άλλο. Ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι τείνουν να έχουν την ίδια μορφή ενώ τρέχουν, υπάρχουν κάποιες παραλλαγές. Μερικοί άνθρωποι ακουμπούν όλη τη φτέρνα τους, ενώ υπάρχουν κι εκείνοι που τρέχουν στα δάχτυλα των ποδιών τους!

Κι αν ανήκεις στην τελευταία ομάδα, τότε θα έχεις περισσότερη δύναμη όταν πας να τρέξεις.

Συγκεκριμένα, όταν τρέχεις με τις άκρες των ποδιών, ακουμπάς πρώτα το μπροστινό μέρος του ποδιού στο έδαφος κι ακολουθεί η φτέρνα. Αυτή η τακτική χρησιμοποιείται συχνά για μεγάλες αποστάσεις ή πιο γρήγορες ταχύτητες. Γιατί όσο πιο γρήγορος γίνεσαι, τόσο πιο λίγο ακουμπά η φτέρνα στο έδαφος.

Τις περισσότερες φορές, αναγκάζεις το σώμα σου να δουλέψει πιο σκληρά από ότι χρειάζεται. Ενώ όταν δεν ακουμπάς όλο το πόδι, επιτρέπεις στο σώμα σου να χρησιμοποιήσει τη δύναμη και την ορμή προς όφελός του.

Αυτό συμβαίνει επειδή, εάν ακουμπάς το μπροστινό μέρος του ποδιού ή τα δάχτυλα των ποδιών, βρίσκεσαι στο έδαφος για λιγότερο χρόνο, πράγμα που σου δίνει το πλεονέκτημα της αυξημένης ταχύτητας.

πώς να τρέχεις γρήγορα

Είναι κατάλληλο για μένα;

Δεν τα λέμε όλα αυτά για να σε πείσουμε πως το τρέξιμο στις μύτες του ποδιού είναι ο καλύτερος τρόπος. Ουσιαστικά οι εκπαιδευτές δεν υποστηρίζουν τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Η τοποθέτηση των ποδιών σε σχέση με τους γοφούς είναι στην πραγματικότητα αυτό που είναι σημαντικότερο.

Θέλεις να προσγειώνεσαι απευθείας κάτω από το κέντρο της μάζας σου, που είναι οι γοφοί σου, ανεξάρτητα από το ποια πλευρά του ποδιού σου θα χρησιμοποιήσεις.

Αν τείνεις να χρησιμοποιείς περισσότερο την φτέρνα, τότε αυξάνεις τον κίνδυνο τραυματισμών καθώς βάζεις περισσότερη πίεση στα γόνατα και τις κνήμες. Ωστόσο κινδύνους, αντιμετωπίζουν και όσοι τρέχουν χρησιμοποιώντας περισσότερο το μπροστινό μέρος του ποδιού.

Σε κάθε περίπτωση, αν είσαι εντάξει με τον τρόπο που τρέχεις τώρα, τότε συνέχισε έτσι. Αν θέλεις να το προσπαθήσεις σίγουρα μπορείς, αρκεί να κάνεις τη σωστή προθέρμανση, όπως είναι μερικές ασκήσεις με σκοινάκι ή ακόμη και το να περπατάς ξυπόλητος!

Photo: unsplash/Clem Onojeghuo
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.