Τα προγράμματα για γρήγορη απώλεια βάρους συνήθως σε βοηθούν να χάσεις πολλά κιλά, αλλά σίγουρα αυτό δεν είναι πάντα ασφαλές και δεν διατηρεί μακροπρόθεσμα ένα υγιές βάρος. Όμως, πολλές φορές μπορεί να έχεις αναρωτηθεί: Πόσα κιλά τον μήνα μπορείς να χάνεις ώστε να επιτύχεις τον στόχο σου αλλά και να παραμείνεις υγιής;

To πόσα κιλά τον μήνα μπορείς να χάνεις δεν είναι κάτι που απαντάται μονολεκτικά και δεν είναι απλά ένα νούμερο. Εξαρτάται από χίλιους δυο παράγοντες, όπως η άσκηση, η διατροφή, το lifestyle αλλά και τη φυσιολογία του σώματος.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτά! Η ψυχολογία, η εικόνα που έχεις διαμορφώσει για το σώμα σου, το πώς βλέπεις το φαγητό και το πόσο μπορείς να συγκρατήσεις τον εαυτό σου είναι επίσης παράγοντες που παίζουν ρόλο όταν μπαίνεις στη διαδικασία να χάσεις κιλά.

Οπότε, το πρώτο πράγμα που πρέπει να έχεις στο μυαλό σου είναι ότι θα μπορέσεις πραγματικά να χάσεις κιλά και να το κάνεις σωστά μόνο όταν είσαι έτοιμος για να μπεις σ’ αυτή τη διαδικασία, έχεις υπομονή κι επιμονή, αφιερώσεις χρόνο και συνειδητοποιήσεις πως δεν είναι εύκολο, αλλά παρόλα αυτά θέλεις να το καταφέρεις.

Πριν ξεκινήσεις να μπεις στη διαδικασία του να χάσεις το περιττό βάρος, θα πρέπει να θυμάσαι πως δεν πρόκειται για αλλαγές στον τρόπο ζωής σου, οι οποίες είναι παροδικές, οι αλλαγές θα πρέπει να είναι μόνιμες κι όχι απλά για να μην ξαναπάρεις το βάρος που με τόσο κόπο θα χάσεις, αλλά κυρίως για να βελτιώσεις την συνολική σου υγεία.

Πόσα κιλά τον μήνα

Κι αφού κατάλαβες το νόημα, ήρθε η ώρα να μάθεις πόσα κιλά τον μήνα είναι ασφαλές να χάνεις!

Σύμφωνα με τους ειδικούς, ένα μέσος αριθμός κιλών που μπορείς να χάνεις τον μήνα χωρίς να ακολουθείς εξαντλητικές δίαιτες, αλλά να φτιάξεις συνολικά τον τρόπο ζωής σου, να προσέχεις τι τρως και να εντάξεις στη διατροφή σου πιο υγιεινές επιλογές και να γυμνάζεσαι, είναι 4-5 κιλά.

Για να χάσεις αυτά τα κιλά θα πρέπει να ακολουθήσεις ένα αρκετά αυστηρό πλάνο διατροφής, να αποφασίσεις ότι κάποια πράγματα πρέπει να φύγουν απ’ το καθημερινό σου διαιτολόγιο, αλλά σίγουρα αυτές οι αλλαγές να θυμάσαι πως είναι για το καλό σου κι όχι μόνο για να χάσεις τα περιττά κιλά.

Πόσα κιλά τον μήνα

Αν θες να χάνεις 1 κιλό την εβδομάδα, θα πρέπει να καταναλώνεις 1.000 θερμίδες λιγότερες την ημέρα. Πώς θα το καταφέρεις αυτό; Με το να μειώσεις τις θερμίδες που τρως και να αυξήσεις τις θερμίδες που καις!

Εάν τρόμαξες, δεν υπάρχει λόγος! Σκέψου μόνο πως εάν σταματήσεις να τρως κάθε μέρα σοκολάτες, πατατάκια, μπισκότα, βούτυρο, τηγανητά και άλλα τρόφιμα που σε γεμίζουν με κιλά χωρίς να έχουν υψηλή διατροφική αξία, δεν είναι δύσκολο να το καταφέρεις!

Photo: Pexels
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.