Οι αθλήτριες έχουν διατροφικές στρατηγικές που έχουν να κάνουν με την ακριβή ώρα που τρώνε υδατάνθρακες, πρωτεΐνη και λιπαρά. Έτσι πετυχαίνουν να εκμεταλλεύονται στο έπακρο τα θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό τους. Υπάρχει η αίσθηση από celebrities και μερικούς διαιτολόγους ότι πρέπει να τρώμε συγκεκριμένες ώρες για να αδυνατίσουμε.

Όλοι όσοι κάνουν δίαιτα χρησιμοποιούν συγκεκριμένες ώρες φαγητού για να μην ξεφύγουν από το πρόγραμμά τους. Όμως δεν συμφωνούν όλοι οι ειδικοί διατροφής ότι για το χάσιμο βάρους παίζει κάποιο ρόλο η ώρα που θα φάμε μία συγκεκριμένη ομάδα τροφών.

Πρέπει να τρώμε συγκεκριμένες ώρες για να αδυνατίσουμε; Ναι ή όχι;

Γυμναστική και θρεπτικά συστατικά

Ακόμα κι αν δεν πας στον γυμναστήριο εδώ και καιρό, σίγουρα έχεις δει άντρες (ειδικά!) που μετά το πρόγραμμά τους πίνουν αμέσως κάποιο πρωτεϊνικό shake. Στις περιπτώσεις αυτές παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η πρωτεΐνη μετά την άσκηση. Ο στόχος είναι η άμεση θρέψη και αποκατάσταση των μυών μετά την γυμναστική.

Συγκεκριμένα η ρύθμιση της ινσουλίνης είναι ο στόχος των αθλητών για κτίσιμο μυών ή απώλεια βάρους. Σύμφωνα με έρευνες ενώ η συγκεκριμένη ώρα για λήψη πρωτεΐνης έχει βάσεις, δεν ισχύει το ίδιο για την λήψη υδατανθράκων. Άρα η κατανάλωση υδατάνθρακα σε συγκεκριμένες ώρες είναι ασήμαντη αλλά πρέπει να προσέξει κανείς να μην ξεπερνά τα ημερήσια όρια για αυτό το θρεπτικό συστατικό.

Ισορροπημένη διατροφή

Πολλοί ειδικοί πιστεύουν πώς η ισορροπημένη διατροφή είναι πιο σημαντική από τις συγκεκριμένες ώρες που λέγεται ότι πρέπει να τρώμε. Οι αθλητές και οι αθλήτριες είναι σημαντικό να ακολουθούν πιστά και το πρόγραμμα διατροφής για κάθε ώρα της ημέρας γιατί καταπονούνται περισσότερο από έναν άνθρωπο που ασκείται τρεις φορές την εβδομάδα. Για πολλές από εμάς η μεσογειακή διατροφή αρκεί για να διατηρήσουμε ή να χάσουμε βάρος.

Προγραμματισμός γευμάτων

Όταν κάνεις μία δίαιτα και έχεις μειώσει τις θερμίδες ένας προγραμματισμός των γευμάτων μπορεί να έχει οφέλη. Δεν μιλάω φυσικά για να είσαι με υπενθυμίσεις γιατί το να τρώμε συγκεκριμένες ώρες για να αδυνατίσουμε δεν έχει μεγάλα αποτελέσματα όπως βρέθηκε σε έρευνες.

Παρόλα αυτά έρευνα με 93 γυναίκες που πάσχουν από παχυσαρκία έδειξε πώς υπάρχει μία αποδοτική τακτική στον προγραμματισμό των γευμάτων. Η πρακτική αυτή αφορά δύο κύρια γεύματα της ημέρας και έδειξε πώς οι γυναίκες που καταναλώνουν ένα μεγάλο πρωινό αλλά ένα μικρό βραδινό πετυχαίνουν πολύ μεγάλα αποτελέσματα.

Το σωστό πρωινό και βραδινό

Το σωστό πρωινό για να χάσουμε βάρος πρέπει να αποτελείται από φυτικές ίνες και βιταμίνες. Οι πρωτεΐνες είναι πολύ σημαντικές για να μην πεινάμε. Ένα smoothie που συνδυάζει όλα τα παραπάνω είναι ο ιδανικός τρόπος να ξεκινήσεις την μέρα σου και να χάσεις βάρος.

Το σωστό βραδινό είναι σημαντικό να έχει πρωτεΐνη. Είτε επιλέξεις σαλάτα με κρέας ή τόνο, είτε ένα γιαούρτι φαίνεται πώς το βραδινό δεν πρέπει να περιέχει πολλούς υδατάνθρακες, ενώ η πρωτεΐνη είναι ότι καλύτερο για την δίαιτα και την απώλεια βάρους.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.