Take a fresh look at your lifestyle.

Τα σημάδια που σου λένε ότι πρέπει να αλλάξεις προπόνηση!

0 30

Μήπως ήρθε η ώρα να πρέπει να αλλάξεις προπόνηση; Πώς θα το καταλάβεις και ποια τα σημάδια θα σου δείξουν ότι η γυμναστική που κάνεις δεν είναι πια για σένα;

Είτε σου αρέσει πολύ η γυμναστική είτε όχι και τόσο, είναι καλό να αθλείσαι πού και πού. Έχεις επιλέξει, λοιπόν, ένα συγκεκριμένο κατά βάση είδος γυμναστικής. Από χορό μέχρι γυμναστήριο, pilates, κολύμβηση ή κάποιο άλλο άθλημα, η γυμναστική που κάνεις είναι αυτή που είναι και δεν αλλάζει. Ή μήπως όχι; Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξει;

Φυσικά και δεν είναι κακό να αλλάζεις προπόνηση, αν χρειάζεται. Ίσα ίσα δοκιμάζεις και καινούργια πράγματα. Κι όταν λέμε προπόνηση εννοούμε από το να αλλάξεις τελείως είδος γυμναστικής μέχρι να συνεχίσεις αυτό το είδος, αλλά να αλλάξεις πρόγραμμα. Για παράδειγμα, μπορεί μέχρι τώρα στο γυμναστήριο να κάνεις μόνο αερόβια και πλέον να ήρθε η ώρα να κάνεις και βάρη, αλλάζοντας λίγο το πρόγραμμα γυμναστική. Μπορεί να σου αρέσει ο χορός και μέχρι τώρα να έκανες λάτιν, αλλά πλέον να θες να δοκιμάσεις και κάποιο ακόμα είδος, όπως το hip-hop. Όμως, ίσως και να κάνεις κολύμβηση και να θες να ξεκινήσεις τένις. Πολλές περιπτώσεις μπορούν να υπάρξουν, όμως το θέμα είναι πώς καταλαβαίνεις ότι πρέπει να αλλάξεις την προπόνησή σου, ακολουθώντας πλέον μία άλλη;

πρέπει να αλλάξεις προπόνηση
Freepik

Οι καλύτερες τροφές για να τρως μετά την προπόνηση!

Πότε πρέπει να αλλάξεις προπόνηση;

Όταν βαρεθείς. Δεν είναι απίθανο να συμβεί και δεν είναι και κακό. Μπορεί στην αρχή να είχες τον ενθουσιασμό ότι ξεκινάς κάτι καινούργιο, πλέον όμως αυτό έχει “σβήσει”. Ωστόσο, μην σταματήσεις να γυμνάζεσαι και να ασχολείσαι με τη φυσική σου κατάσταση, σίγουρα θα βρεις κάτι που θα σου αρέσει.

Όταν βλέπεις ότι δεν πετυχαίνεις τον στόχο σου και δεν σημειώνεις πρόοδο. Όταν συμβαίνουν αυτά τα δύο, κάτι πρέπει να αλλάξει. Αν θες να χάσεις βάρος, να αποκτήσεις γράμμωση ή να βελτιωθείς στις ασκήσεις που κάνεις και κάτι δεν πάει καλά κι αυτό δεν συμβαίνει, τότε κάτι πρέπει να αλλάξει στην προπόνησή σου.

πρέπει να αλλάξεις προπόνηση
Pexels

Όταν τραυματίζεσαι συνεχώς. Αυτό είναι ένα σημαντικό σημάδι που σου δείχνει ότι κάτι δεν κάνεις καλά ή πιέζεις υπερβολικά το σώμα σου και περισσότερο απ’ όσο αντέχει. Ίσως μία γυμναστική μικρότερης έντασης να είναι πιο κατάλληλη στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Όταν δεν αισθάνεσαι καλά και νιώθεις εξάντληση. Μετά τη γυμναστική νιώθεις πως θες να λιποθυμήσεις, ζαλίζεσαι και η εξάντληση που νιώθεις δεν είναι μια απλή κούραση; Τότε σίγουρα πρέπει να μειώσεις για λίγο την προπόνηση και να την αλλάξεις.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.