Αν περπατάς πάνω στον διάδρομο για να χάσεις κιλά… τότε συγχαρητήρια, έχεις κάνει τη σωστή επιλογή. Πόσα λεπτά στο διάδρομο είναι αρκετά;

Το περπάτημα για την απώλεια βάρους είναι μια πολύ αποτελεσματική άσκηση, ειδικά για τους αρχάριους: Μια άσκηση που δεν έχει υψηλό βαθμό δυσκολίας, γίνεται σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον και είναι ένας καλό τρόπος για να ξεκινήσεις να κινείσαι.

Πόσα λεπτά στον διάδρομο είναι αρκετά; Είναι μια απορία αρκετών ανθρώπων που ξεκινούν δειλά δειλά τη γυμναστική.

Πόσα λεπτά στον διάδρομο είναι αρκετά για έναν αρχάριο;

Αν είσαι αρχάριος τα 15 με 30 λεπτά στην αρχή θα σε βοηθήσουν και στην προσπάθειά σου να χάσεις βάρος. Αλλά και πάλι μπορείς να κόψεις μερικά λεπτά. Μπορείς, δηλαδή, να ξεκινήσεις από 10 με 15 λεπτά αλλά ακόμη κι αν αυτό σου φαίνεται μια πρόκληση, τότε μπορείς να ξεκινήσεις ακόμη και με 5 λεπτά.

Όλα εξαρτώνται από τα επίπεδα της φυσικής σου δραστηριότητας. Το κλειδί,όμως, είναι να δημιουργήσεις μια ρουτίνα και να την ακολουθήσεις. Αν τα 20 λεπτά στον διάδρομο σου φαίνονται too much και κουραστικά, τότε δοκίμασε τα 10 με 15.

Ή κάνε διάδρομο για 5 με 10 λεπτά τη φορά, αλλά δύο με τρεις φορές την ημέρα για να αυξήσεις το συνολικό χρόνο και τις αντοχές σου!

λεπτά στον διάδρομο

unsplash/Ryan De Hamer

Και πόσο γρήγορα πρέπει να τρέχεις ως αρχάριος στον διάδρομο;

Για έναν αρχάριο ένας βιαστικός περίπατος είναι μια καλή αρχή. Εξαρτάται, όμως, πραγματικά από το ατομικό επίπεδο γυμναστικής.

Είναι σημαντικό να δίνεις σημασία στο πόσο δύσκολο νιώθεις ότι είναι αυτό που κάνεις την ώρα που είσαι πάνω στο διάδρομο. Απ’ το 1 μέχρι το 10: Αν το 1 είναι ξεκούραση και το 10 sprint, τότε προσπάθησε να βρίσκεσαι κάπου ανάμεσα στο 5 και το 7.

Όπως λένε και οι ειδικοί… να νιώθεις σαν να μπορείς να μιλήσεις με κάποιον αλλά να μην μπορείς να κάνεις μια σταθερή συζήτηση.

Για έναν αρχάριο είναι προτιμότερο να ξεκινήσει από τη σταθερή κατάσταση στο διάδρομο, ώστε να συνηθίσουν και τα πόδια του και ο ίδιος τη συγκεκριμένη μορφή άσκησης και το περπάτημα.

Με τα διαστήματα ταχύτητας στον διάδρομο μπορείς να κάψεις περισσότερες θερμίδες σε μικρότερο χρονικό διάστημα, αλλά αν ξεκινήσεις από αυτά χωρίς να έχεις βάλει τη βάση σου και χωρίς να έχεις συνηθίσει τη συγκεκριμένη άσκηση μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμό.

Παράλληλα, θα τη θεωρήσεις πολύ δύσκολη και κουραστική και θα τα παρατήσεις πιο γρήγορα. Γι’ αυτό ξεκινά με αυτό που σε κάνει να νιώθεις πιο καλά, που σου δίνει ενέργεια.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.