Τσάι που καταπολεμούν το φούσκωμα με φυσικό τρόπο για τις ημέρες που παρά τις καλύτερες μας προσπάθειες καταλήγουμε να τρώμε περισσότερο απ’ όσο αντέχουμε.

Τίποτα δεν μπορεί να χαλάσει ένα απολαυστικό γεύμα όπως το ενοχλητικό φούσκωμα που μπορεί να νιώθεις μετά από αυτό. Κι επειδή οι γιορτές πλησιάζουν και είναι δεδομένο ότι δεν θα λείψουν τα οικογενειακά τραπέζια και το πολύ φαγητό, φτιάξαμε μια λίστα με τσάι που ανακουφίζουν το φούσκωμα και το πρήξιμο στο στομάχι με φυσικό τρόπο.

Μέντα

Το τσάι μέντας είναι ίσως το τσάι με τα περισσότερα οφέλη για την υγεία. Διαθέτει αρκετές αντιοξειδωτικές και αντιμικροβιακές ιδιότητες, ενώ είναι διάσημο και για τη βελτίωση της πέψης. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να πίνουμε ένα μυρωδάτο φλιτζάνι με τσάι μέντας κάθε μέρα, αλλά μετά από ένα χορταστικό γεύμα είναι ίσως η καλύτερη ώρα.

Κουρκουμάς

Δεν θα μπορούσαμε σε ένα άρθρο που έχει να κάνει με την πέψη, να μην αναφέρουμε τον κουρκουμά με τα θαυματουργά του οφέλη. Ο κουρκουμάς είναι πλούσιος σε αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και χρησιμοποιείται για διάφορα προβλήματα του πεπτικού συστήματος, όπως καούρα, φούσκωμα και άλλες φλεγμονώδεις παθήσεις.

Unsplash/Drew Taylor

Μάραθος

Ένα βότανο που βοηθάει στην πέψη και ως φυσικό αντισπασμωδικό μπορεί να ανακουφίσει τους κοιλιακούς μυς όταν τους έχεις κουράσει. Μπορείς να τον βράσεις με λίγο νερό και να πιεις ένα φλιτζάνι όταν θέλεις να διώξεις το ενοχλητικό φούσκωμα στην κοιλιά.

Ginseng

Το ginseng είναι ένα απ’ τα παγκοσμίως γνωστά βότανα με δράση κατά της σωματικής και πνευματικής κόπωσης. Είναι ένα τονωτικό βότανο, με ισχυρές αντιφλεγμονώδεις και αντιμικροβιακές ιδιότητες που θα σε βοηθήσει να καταπολεμήσεις το φούσκωμα.

Photo: Unsplash/Debby Hudson
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.